Најновије вести
- ЕВРОПСКА НОЋ ИСТРАЖИВАЧА , 25.9.2021.
- ОБАВЕШТЕЊЕ: Продужени боравак у школској 2020/2021. години
- Светски дан књиге, 23. април
- ПРОФЕСИОНАЛНА ОРИЈЕНТАЦИЈА за ученике VIII разреда
- Препоруке библиотекара Ане Никетић
- Биљана Михаиловић,школски психолог - КАКО ПРЕВАЗИЋИ СТРЕСНЕ СИТУАЦИЈЕ
- НАША НОВОГОДИШЊА ПРЕДСТАВА
- КОНФЕРЕНЦИЈА
- Резултати општинског такмичења соло-певача „Златна сирена“, одржаног 25.12.2019.године:
- Предавање за родитеље ,,Васпитни стилови``
Корисни савети
КАКО ПОНАВЉАТИ ГРАДИВО?
- поставити јасан циљ с намером да се неко градиво утврди и боље разуме и научи - без помоћи уџбеника, записати тезе о садржају градива које понављамо - провера написаних теза у уџбенику и њихова, евентулна, допуна - у себи или наглас, репродуковати градиво по наведеним тезама - самостално постављати питања из градива које се понавља и на њих давати одговоре - постављати задатке у којима се тражи упоређивање и трагање за сличностима и разликама - користити сопствени графички приказ градива, или само његових делова - ако је при понављању нешто изостављено, подсетити се из адекватног извора знања - понављати сам, или, још боље, са другом или другарицом (међусобно постављање питања и трагање за одговорима) - трагати за корелацијом са другим садржајима из тог наставног предмета или са садржајима неког другог предмета - понављати уз неке практичне активности (огледи...)
|