Најновије вести
- Тестирање ученика осмог разреда,25.1.2019.године
- ИНТЕРКУЛТУРАЛНОСТ радионице у сарадњи са ПИН-ом,24.1.2019.године
- Предавање за родитеље СОЦИЈАЛНИ ПРИТИСАК
- Хуманитарна акција БУДИМО ХУМАНИ
- Хуманитарна акција на почетку школске 2018/2019.године
- ИЗАБРАНИ УЏБЕНИЦИ ЗА ПРВИ И ПЕТИ РАЗРЕД ШКОЛСКЕ 2018/2019
- Друго место на општинском такмичењу `` Шта знаш о саобраћају``
- Предавање за родитеље ,,Како васпитавати 2``
- Свети Сава,школска слава
- Предавање за родитеље ,,Како васпитавати 1``
Корисни савети
КАКО ПОНАВЉАТИ ГРАДИВО?
- поставити јасан циљ с намером да се неко градиво утврди и боље разуме и научи - без помоћи уџбеника, записати тезе о садржају градива које понављамо - провера написаних теза у уџбенику и њихова, евентулна, допуна - у себи или наглас, репродуковати градиво по наведеним тезама - самостално постављати питања из градива које се понавља и на њих давати одговоре - постављати задатке у којима се тражи упоређивање и трагање за сличностима и разликама - користити сопствени графички приказ градива, или само његових делова - ако је при понављању нешто изостављено, подсетити се из адекватног извора знања - понављати сам, или, још боље, са другом или другарицом (међусобно постављање питања и трагање за одговорима) - трагати за корелацијом са другим садржајима из тог наставног предмета или са садржајима неког другог предмета - понављати уз неке практичне активности (огледи...)
|